top of page

Anläggningen stängd

  • 15 feb. 2024
  • 1 min läsning

Vi har nu fått provsvaren och de var negativa. MEN efter rådgivning med veterinären så rekommenderar de att vi ändå håller anläggningen stängd eftersom det har varit en del hästar som varit dåliga i magen, och vissa har även fått feber. Hästar får inte komma till eller lämna anläggningen. Lektionerna fortgår som vanligt men du som elev ska tänk på:

•Om du är i flera stall, byt kläder + skor

•Gå bara in till den häst du ska rida.

•Gör rent skorna när du lämnar anläggningen.

•Tvätta händerna.

Om du har egen häst i annat stall och rider lektion hos oss kommer vi kontakta dig via mejl.

Vi återkommer när anläggningen öppnar igen.



 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Notiser i Equiesum!

Nu kan man ha notiser i appen Equiesum. Följ gärna guiden nedan och sätt på notiser så att ni håller er uppdaterade. Så aktiverar du notiser i Equiesum Equiesum är en webbapp — du behöver alltså int

 
 
 
Medlemsenkät

Vi ber att våra medlemmar är med och hjälper oss att bli bättre genom att svara på undersökningen nedan. Tyck till och berätta vad du gillar och vad som kan bli bättre! https://docs.google.com/forms/d

 
 
 

Kommentarer


  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2024 Gävle Fältrittklubb

bottom of page